tisdag 4 december 2012

Nude och silver

Två färger har börjat hitta in i mitt klädskåp: nude och silver. En har funnits redan länge, nämligen nude. Nu har den börjat öka i mängd. Det är så lätt att köpa svart och grått, för det finns massor av snygga plagg med dessa färger i butiken. Som blond, passar färgerna dock inte så värst bra på mig. Då jag syr själv eller stickar väljer jag oftast bland ljusa färger. Nu har det börjat finnas av dem i butikerna, så jag har hittat några fina fynd. Blazern och toppen hade jag på på jobbets julfest på fredagen. Mera mot kvällen bytte jag ut den mot en svart, tunn tröja. Diademet är tösens.

Topp: Vero Moda, Jeans: Vero Moda, Blazer: från Österrike, märke?


På lördagen blev det mera fest, nämligen min brors bröllop. Då blev det något i silver (passade in i färgtemat som var silver och vitt). Själv passar jag egentligen bättre i guld, men då jag har en massa silversmycken, är det lättare att kombinera dem med ett silverfärgat plagg. Klänningen var ett snabbköp. Försökte hinna sy en klänning åt mig till, men då lillgossen blev snorig och skrikig gav jag upp och sprang på lördagmorgon till butikerna. Hittade den här på 50 % i Vero Moda. Med att variera toppen man har under kan man ändra på utseendet på helheten.

Klänning och topp: Vero Moda
Förutom att jag festat, har vi även nu hälsat på banktanten och köpt oss ett hus. Visar mera bilder på huset, bara vi bor i det. Ids inte sätta ut allt för många bilder, före möblerna inuti är våra. I februari får vi nycklarna. Efter det kommer jag att blogga om allt min kära man fixar på huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...