torsdag 3 januari 2013

Michael Kors

Fick som försenad födelsedagsgåva en Michael Kors clutch av mina föräldrar. Har snart användt den i en månad och är väldigt nöjd. Ersatte plåmboken med den och det fungerar just som jag hoppades. Då jag vill fara iväg med minimiutrustning tar jag min clutch och kastar in telefonen och nycklarna i den. Behöver jag min laptop med tar jag min laptopväska och sätter clutchen in i den. Då jag på jobbet far på lunch behöver jag inte ta med hela väskan, utan kan byta till min minimiutrustning på nolltid. Väldigt praktiskt :) Clutchen har ett fack på utsidan och ett på insidan. Dessutom finns det plats för kort.



Min outfit idag råkade bli bra färgkodad, då clutchen, min läderhandskar och bältet alla var samma färg. På bilden ser handskarna något rödare ut, men i vanligt ljus är de inte det.


Clutch: Michael Kors, Handskar: Stockmanns galna dagar, Bälte: Pieces

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...